Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 5. januar 2011

Gode (forsinket) nytår!

Nu er det vist et par dage siden at det har været nytår ;) og det er pænt længe siden at jeg har har skrevet her på bloggen. Jeg har simpelthen haft så meget om ørene, men det har for det meste været hyggelige ting. For nogle minutter siden fik jeg en kommentar fra Janne  om at jeg snart skulle blogge igen, så det gør jeg da ;)

Jeg havde selv en virkelig hyggelig nytårsaften sammen med Daniel, 11 andre venner og 3 hunde. Mig og Daniel startede ude hos et vennepar allerede ved 14 tiden, hvor mig og min veninde (der også er frisør) hyggede med hår og make up :) det er bare så hyggeligt. Drengene sprang på Fifa i stedet ;)
Jeg fik både sat fint hår, lagt make up og kunstige vipper på :D og masser af glimmer! nytår er bare ikke det samme uden glimme!


Generelt synes jeg nytårsaften er stærkt overvurderet og ikke noget særligt. For mit vedkommende er det er god undskyldning for at smide glimmer over det hele og lave ekstra god mad. Jeg er slet ikke til fyrværkeri og alt det der. Jeg havde dog en af de hyggeligste nytårsaftener i mange år :)

Mig og den lille hund skødehund Rossi :)

Aftenes menu havde jeg slet ikke noget med at gøre for en gangs skyld, men den var nu rigtig lækker :) meget traditionel. Til forret fik vi hjemmelavet hønsesalat på frisk ananas, hovedretten var oksemørbrad med salat, div. kryddersmør, whisky sauce og bagekartofler. Desserten var to islagkager fra det lokale Ryå mejeri, det laver noget fantastisk is :) alt i alt en rigtig dejlig aften, hvor vi kravlede til køjs i en campingvogn foran hoveddøren.
Jeg tror min skriveblokkering er så små på vej væk nu, så mon ikke jeg snart kan tage mig sammen til at få blogget om de spændende opskrifter jeg har prøvet her mellem jul og nytår. Nu er der jo også madklub søndag og det skal der selvfølgelig også blogges om ;)

4 kommentarer:

EMMA sagde ...

Hvor ser du fin ud :-)
Og det gør hunden nu også!

/Emma

Mona sagde ...

Er helt vild med din frisure!

Piskeriset sagde ...

Juhu! Dejligt du er tilbage :-)

Jeg er også med på glimmerholdet - man kan da ikke holde nytår uden glimmer ;-)

Linebinevaskemaskine sagde ...

Emma: tak ;)

M.S.J: tak skal du have :) jeg var også bare glad for at hun gad sætte det.

Piske: I'm back ;) altså glimmer er vejen frem. Jeg er sikker på at verdensfreden ville være sikret hvis folk bare havde lidt mere glimmer :D

Send en kommentar