Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

mandag den 23. september 2013

Skulle det være en kop Crème Brûlée?

Vi har haft en Tassimo maskine som fast medlem af maskinparken her hjemme. Først i lejligheden og nu i mit fine nye køkken. Vores kaffeorienterede "maskinpark" består i alt sin enkelthed af en tassimo T55, en Moccamaster, en stempelkande, en kaffekværn (og div. smagssatte instantkaffer).

Moccamasteren bliver sat i sving i weekenden når Daniel laves sin store spand kaffe mens vores Tassimo bliver brugt rigtig meget i hverdag og om aftenen i weekenderne. Det er convenience og så er der et produkt til enhver smag.

Kaffekapslen.dk  var så søde at at spørge om jeg havde lyst til at teste et par varianter og det sagde jeg selvfølgelig ja tak. Det er altid spændende at smage nye produkter :)

Daniel valgte Indonesian Lava, da han foretrækker mørk og fyld kaffe. Den er rigtig god, med dybte og karakter.

 Det er oftest Indonesian Lava Daniel drikker i hverdagene

Jeg valgte den forholdsvis nye Crème Brûlée. Den er ikke så stor som f.eks. en Latte Macchiato, men lille cremet kaffe men en rigtig skøn smag af brændt karamel. Det er sådan en lille hygge sag, der gør sig enormt godt som lidt sødt en kold eftermiddag. J

Ja, vores Tassimo er ihvertfald kommet for at blive :)
(og til jer der venter, så lover! lover! lover! jeg at pandekagekagen fra Instagram snart kommer. Tak for mails og kommentarer ;) jeg tager mig sammen!)

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åh ja,Line Bine,tag dig lige sammen!! ;-) Det er så hyggeligt at kigge forbi din blog og se hvad du nu har fundet på. Du har haft travlt med dit nye hus og jobbet,jeg ved det godt, men jeg savner dine indlæg og glæder mig til lidt nyt fra dig.
Hilsen Annette

Hald sagde ...

Vi har også en Tassimo, en T42 og er EKSTREMT GLADE for den...
Vi bruger den altid - og det er rigtigt godt, at man kan vælge smag alt efter humør og smagslyst :0)

Linebinevaskemaskine sagde ...

Annette: Jeg prøver, jeg prøver ;) Nu skal vi lige igennem Lyserød Lørdag, så håber jeg der kommer mere overskud på kontoen :) jeg vil så gerne!

Hald: Vi bruger altså også vores flittigt herhjemme :) det er hurtigt, nemt og med mange muligheder.

Anonym sagde ...

Er du blevet bedt om at anmelde den her maskine?

Linebinevaskemaskine sagde ...

Anonym: Nej det er min egen maskine

Send en kommentar