Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

søndag den 23. december 2012

Jamen glædelig jul da!

Der har godt nok været ekstraordinært stille herinde her i december, men jeg har heller ikke haft så meget spændende at berette om.. eller tid til at berette om det for den sags skyld. Jeg har hverken fået lavet konfekt, småkager eller andet guf her i julen, men tilgengæld har jeg fået pakket flere julegave, andres!, en jeg kan tælle til. Voldsomt mange og jeg har fået de ondeste julegaveindpakningsskills :) Selvom jeg er uddannet ergoterapeut, har jeg hele december været juleassistance i den Kop & Kande jeg var weekendassistance i under min uddannelse. Busy, busy, busy! Det er vist mest blevet til mikrobloggen i form af instagram (madmedhjertet)

Jeg har blandt andet været til julehygge hos Bitten sammen med det meste af cupcakemafiaen. Hjemmebagte småkager, æbleskiver og lækker alkoholfri gløgg. Så hyggeligt!

Lige nu skulle jeg egentlig være på arbejde i butikken til kl 19, men sneen har taget til og jeg skal love for at vi ser ud til at få en hvid jul. Jeg skal holde jul hos mine forældre på gården og da de smsede at "nu er det altså nu" blev jeg nødt til at køre for at være sikker på ikke at strande. Det var vist meget god timing, for nu står det hele i et.

Vejen ind til forældrenes gård er ind til venstre!

Jeg har haft en hård, men hyggelig måned i butikken og Jeg har været så heldig at få en rigtig fin kurv fuld af rare sager i julegave  :) Så kan vi vist roligt sne inde!

Hundepigerne tigger and! Min far skal nemlig arbejde til kl 18 i morgen og min mor til kl 23 (hvis de kan komme ud!), så derfor bliver der forberedt som meget som muligt i dag. Ænderne er stegt, risengrøden kogt, træet pyntet så nu kan juleaften bare komme an :)

Det jeg egentlig bare vil sige er, rigtig rigtig glædelig jul :) Jeg håber i får nogle skønne dage!

5 kommentarer:

Helle sagde ...

Også rigtig glædelig jul til dig :)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Rigtig glædelig jul søde Line. Dine billeder fortæller mere end tusinde ord, og når man har fulgt dig på instagram samtidig, så ved man hvor travl en december du har haft :)

Håber I får en super dejlig jul på gården - sneet inde eller ej :) Jeg håber faktisk dine forældre sner inde, så de ikke skal være væk juleaften ;) Giv lige Pixi pigen et stort hundeklem fra mig :)

Piskeriset sagde ...

Jul på landet - jamen så kan det da kun blive hyggeligt :-)

Jeg håber, at du og familien får en rigtig dejlig jul!

Monsterscircus sagde ...

Sikken en smuk hvid jul I får, lyder så hyggeligt! Ha en velfortjent og skøn juleferie :-) rigtig glædelig jul til dig og familien :-)

Pernille sagde ...

Glædelig jul, Line! :)

Send en kommentar