Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

torsdag den 14. november 2013

Til middag hos MissMuffin

Min mad har ikke just været særlig spændende her på det sidste, da min ryg jo er lidt problematisk. Daniel gør virkelig et ihærdigt forsøg på at lave lækker mad til os, men nogle dage har vi bare taget lidt nemme løsninger. Derfor blev jeg super glad for at Sabina inviterede på god mad i hendes fine himmelblå hus.

 Rødbedefoccacia med feta

 Ruccolasalat med avocado, granatæble og græskarkerner.

 Kålsalt med æble og yoghurt dressing

 Lækker laks med sprød top, bestående af bl.a. krydderurter, citron og pinjekerner.

 Det hyggelige bord med alt den gode mad. Vi bliver altid forkælet med en masse godt.

Aftenens tallerken - ikke så skidt på en hverdagsaften! Det er desværre meget sjældent at vi får fisk herhjemme, da er "nogen" der tror at de ikke kan lide det. Jeg tror aldrig at jeg har fået bedre laks og jeg er sikker på at "nogen" godt kan lide det :)

En dejlig blondie med citron, mandler, hvid chokolade og hindbær. Dertil en god syrlig kærnemælksis og lakridssirup. Så blev vi godt nok også mætte og veltilpasse endnu engang. Der blev som altid talt og grint godt igennem. Opskrifterne komme garanteret snart på MissMuffin.

Kristine havde også sine flotte lille bog med :) den har vi ventet længe på at kunne kigge i.

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Neeej, hvor ser det godt ud, ganske som det plejer når I mødes - særligt laksen og kålsalaten, ser aldeles himmelskt ud.

- Anne

Linebinevaskemaskine sagde ...

Anne: Vi er altid heldige at få serveret det lækreste mad :) åg den laks var god!

Send en kommentar