Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 17. april 2013

Pixi 2 år

Potedyret hygger på Fatboyen med yndlingstyggeben. Daniel og jeg kobler på hver vores sofa med et bette tæppe og slår mave oven på lækker restemad. Sådan er stemningen i det lille hjem lige nu og jeg spår at den fortsætter resten af aftenen. Opvask er opvask og lige nu er der vist bare behov for at tømme hovedet, komme helt ned i gear og høre om hinandens dag.

Jeg har selvfølgelig været på arbejde i Frederikshavn i dag. Jeg har desværre sidste dag på fredag, så jeg knokler på for at få afsluttet så mange borgere som det nu kan lade sig gøre. Jeg skulle heller ikke komme alt for sent afsted deroppe fra i dag. 5 søde sociologistuderende havde nemlig spurgt om jeg havde lyst til at deltage i et fokusgruppeinterview omkring det at blogge :) Jeg kunne sagtens finde tid til det, da jeg selvfølgelig gerne vil hjælpe. Jeg ved selv hvor svært det kan være at finde respondenter!
Det er desuden også altid spændende at tale med andre bloggere. Det var noget så hyggeligt og jeg håber de kan bruge det indsamlede empiri.

Nu er jeg landet i sofaen herhjemme, hvor vi hygger med lille Pixi. Hun har nemlig fødselsdag og bliver hele 2 år i dag. Hun har selvfølgelig fået lidt ekstra godt i dag og mon ikke hun får en ny kurv når vi flytter ind i huset. Hvis jeg altså kan finde en der er pæn og til at betale for penge! I dag får hun ihvertfald ekstra meget hygge

Det er simpelthen lykken at være lille hund på græs og jeg tror hun er den der kommer til at elske haven i huset aller mest. Hun bliver slet ikke til at drive ind igen, men måske jeg heller ikke bliver det når solen rigtig tager sig sammen.








Pixi - over and out!

6 kommentarer:

Louise sagde ...

Jeg kan godt komme forbi imorgen og tage jeres opvask, hvis det er. :p

Linebinevaskemaskine sagde ...

Louise: Det behøver du ikke :) den er faktisk slet ikke så styg endda! men tak for tilbuddet, vi må have det tilgode ;)

Christina / TheBigMeowski sagde ...

Tillykke med vovsen :) Kender du www.zooplus.de ? De har et ret stort udvalg af ting til dyr, og det er ikke så dyrt. Nu har vi godt nok katte, men vi handler der meget, og har også fundet nogle senge dernede, som kattene elsker.

Helle sagde ...

Tillykke til det lille potedyr - ser ikke ud til, at det er helt hårdt at have fødselsdag, når man sådan kan drøne rundt på en fin grøn græsplæne. (hvor har du dog fundet sådan en grøn en? vores er brun, grå og kedelig!)

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

årh, jeg æælsker biller af Pixi

Linebinevaskemaskine sagde ...

Christina: Taak :) ja det er der vi for det meste handler hundeting, foder osv. De har nogle ret gode tilbud!

Helle: Tak skal du have :D haha det er snydebilleder! De er fra sensommeren men de er bare så fine ;) men hun lider bestemt heller ikke nogen nød på sin fødselsdag.

Tante sød: :D hun er også en lille charmebøf!

Send en kommentar