Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

lørdag den 17. april 2010

Fie!

Sikke et trist, gråt hver der er i dag :( øv kunne godt bruge lidt solskin. Heldigvis var vejret rigtig flot til begravelsen i går. Den var simpelthen så smuk og præsten sagde nogle virkelig flotte ord om jens. Begravelsen var virkelig hård for alle at komme igennem og specielt da der blev sunget "solen er så rød mor" var det rigtig rigtig slemt. Der var over 300 mennesker med til begravelsen og næste lige så mange med til smørebrød og kaffe bagefter. Sådan var han :) vellidt, venner med alle og slængets humørfyldte lyspunkt der gik ind i folk med træsko på.

I aften skal jeg til make up aften hos Bitten :) jeg tror det bliver rigtig hyggeligt. Jeg er os sikker på at hendes katte savner mig.



Min mor og far skal til konfirmation i morgen, så vi skal have Fie på besøg :D den dejlige lille hygge hund. Jeg regner også med at få min lillesøster og hendes kæreste på besøg til spisning. Det skal nok blive en dejlig weekend selvom den startede sørgeligt.

2 kommentarer:

Rina sagde ...

Nårh hvor er den sød :- )

Linebinevaskemaskine sagde ...

Hun er bare dejlig :)

Send en kommentar