Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

fredag den 23. april 2010

Til middag hos.. Anja

Så er det endelig blevet tid til endnu en "Til middag hos din blogger", der denne gang er hos Anja :) Jeg glæder mig rigtig meget til at seAnja, Nicholaine og Marie igen. Jeg er også rigtig spændt på hvad Anja har fundet på af mad. Hvis jeg skal gætte bliver det indisk eller mexikansk, men nu er gætteri ikke min stærke side.
Jeg skal godt nok på arbejde inden, så vi må lige se om jeg har nogle kunderelaterede frustrationer jeg skal have ud af systemet på vej derhen :)

Lige en sidste ting: rugbrød med peanutbutter og banan smager djævelsk godt og burde indgå i betegnelsen, rusmidler!

3 kommentarer:

Bitten sagde ...

Jeg misunder jeres blog-komsammener!

Og så må jeg vist hellere snart få købt noget peanutbutter. Omend jeg pt er på sukkerafvænning - hvor meget sukker indeholder sådan noget egentlig? :D

Anja sagde ...

Gode bud Line :)
Bitten: Vi må lave nogle flere på kryds og tværs af blogland inden jeg flytter fra aalborg :P

Tina Liel sagde ...

Hvor glæder jeg mig til at høre mere fra middagen! Det er altså fantastisk at I har fået idden gørt ud. Dejloge billeder fra skolen - den ser flot ud og god kantinemad skal jeg love for. Bare jeg havde nogen skilpadder så jeg kunne lave den mousse - de var nok røget direkte ned i maven. Dejlig dansk chokolade delikatesse...... KNUS♥

Send en kommentar