Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

mandag den 26. september 2011

Dagens høst i Salling

I morges spurgte en af yndlingstøserne om jeg ville med en tur i Salling og bruge penge. Det er jo "Guld Uge", så ud over at kunne støde på en masse skubbende og massende udsalgsmennesker er det jo også muligt at finde et par gode tilbud :)
Mennesker var der bestemt nok og der var varmt! rigtig varmt! Men det gik nu okay med at komme rundt derinde :) Det var nu heller ikke lige så slemt som sidst og jeg har da heller ikke hørt nogle historier om slåskampe derinde (endnu!). Jeg fandt nu lidt, men godt:

 3 stk håndlavede marcipanbrød fra Aalborg Chokoladen for 30 kr. Det er et kup! et med hvid chokolade & lakrids, et med nougat og et med orange :) Det var også der jeg var på et virklelig godt "Hvad er chokolade" kursus i oktober sidste år.

Jeg faldt også over 3 stk Johan Bülow lakrids produkter til 100 kr. 2 gange salty liquorice syrup og en bøtte rålakrids pulver :) Valrhonaen kostede små 25 kr.

Der var også urtekram müsli til 15 kr men jeg blev enig med mig selv om at jeg ikke manglede ;)

Nå! Jeg skal så småt gøre mig klar til at tage ned at træne og bagefter mødes med resten af temaet til Lyserød Lørdag :) Husk at komme og købe cupcakes lørdag den 8 oktober 2011 på Nytorv!

6 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Uha, frygteligt mange menneker- blev kaldt på arbejde idag og er helt udmattet:)
Tror kun, at det var i legetøjs-afdelingen at det gik helt vildt for sig denne gang, men ellers var det heller ikke helt så vildt som sidst..
Det eneste jeg har købt er 2 bakker bær for 15 kr. stk.

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

iiih, jeg ville også have været inde effter Búlow godter, meeeen det blev ikke til noget alligevel. Skønne sager du fik fat i Line :)

Vi ses senere ;)

Anna sagde ...

Skal helt sikker i Salling i morgen efter noget Bulow lakrids. Lige det jeg står og mangler til en cupcake opskrift, jeg prøver at kreere, som forhåbentlig snart er at finde på min blog :D

//Anna
sweetlittlebakingaddiction.blogspot.com

Linebinevaskemaskine sagde ...

MissMuffin: Jeg bliver nød til at have fat i lidt hindbær så ;)det var slet ikke så galt med mennesker som sidste gang.

Kristine: du kan nå det endnu ;)

Anna: Det bliver du næsten nød til :D

Janne B.T. sagde ...

Ååååhmmm... De der marcipanbrød? Ja tak! :P

Linebinevaskemaskine sagde ...

janne: præcis! ;)

Send en kommentar