Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

tirsdag den 27. september 2011

Den trofaste oksekødstærte

I går aftes fik vi jo sat lidt ekstra struktur på planerne til lyserød lørdag. Vi fik fordelt meget af det praktiske og aftalt lidt nærmere med det hele. Derfor har jeg også været rigtig aktiv i dag og nået en masse organisatorisk (fancy ;)). Fru Ronne har været så sød og rar at sponsorere lidt finere ting, så alle vores cupcakes bliver super flotte og vi sælger rub og stub! Hun er altid sød og rar, så mangler du kagegøjl, polkaprikkede kopper, lækker kaffe & the- så smut ind og besøg hende :)
Jeg har også rendt rundt i Aalborg butikker med flyers, så alle ved at vi står og sælger kager Lørdag 8. oktober ;)

Lige for tiden gør jeg ekstra meget ud af at få tømt godt ud i skabe, viktualierum, fryser og køleskab - Det er så træls at smide god mad. Tærter er fantastiske til at bruge lidt rester her og der, og den her Oksekødstærte med tomat & feta er en gammel der altid smager skønt.

Jeg kom lige til at købe endnu et lille fad i Netto ;) De er nemlig gode til små tærter og portionsanretninger. Som de andre blogpiger sagde på cafeen i går, så sprang det jo selv ned i kurven!

10 kommentarer:

Anne sagde ...

Den ser rigtig god ud - elsker tærter i alle afskygninger. Og et rigtig godt billede:-)

Bitten sagde ...

Jeg er enig, helt vildt godt billede! Var vel nok godt du fik købt de servietter ;) Og kært at anrette tærten i det bette fine fad.

MissMuffin sagde ...

Flot billede!
Der er gået rigtig anretning og fotograferings-amok i os de her dage:)

BRUUN by BRUUN sagde ...

Uhm, ser og lyder LÆKKERT !

/Linda :-)

Anonym sagde ...

Uhmm, det ser godt ud!! Jeg så godt fadene i Netto, men formåede at styre udenom dem - nu fortryder jeg det lidt :-)

Mange hilsner
Birthe

Helle Salling sagde ...

Hmmmmm det ser lækkert ud - bliver helt lækker sulten :-)

Linebinevaskemaskine sagde ...

LaTascha: tærter er så lækre og meget taknemmelige :D tak! :)

Bitten: Åhr tak :P ja det var meget heldigt :D

MissMuffin; åhr tak! du er altså mega god :) vi er semi-amerikanere

Linda: tusind tak skal du have :) det smagte skønt!

Birthe: tak skal du have Birthe :)
Så viljestærk var jeg slet ikke.

Helle: tak :D kender godt det der med at læse blogs og blive sulten

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Uhm... den ser lækker ud.
Elsker også tærter.

Ha´en dejlig dag.
Knus Susi

Linebinevaskemaskine sagde ...

Indretning med farver:
tærter er også bare skønne :) og gode til rester ;)

Janne B.T. sagde ...

HOvsadasse, den skal da vist på madplanen. Hvis jeg ikke føder. Hvis jeg gør, så synes jeg det lyder lidt for besværligt :P

Send en kommentar