Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 30. december 2009

flere gaver :)

Så kom Daniel endelig hjem fra Fyn igen :) var da også helt begyndt at savne ham efter den uge her ;)
Jeg fik mine forældre til at smide mig hjem med alle mine sager i dag og vi smuttede lige en tur forbi sommerhuset i Hals for at se om alt er som det skal være.

Tror jeg venter til sommer med at hoppe i poolen. Det der vinterbadning er ikke liiige mig.

Og nu til gaverne :D

Daniel overraskede mig ved at have købt "Dead until Dark" - den første i Sookie Stackhouse serien :) Vi har ellers aftalt ikke at give hinanden julegaver før vi finder noget fælles. Af Daniels bedstemor fik jeg "Tyskerungen", den har jeg også ville læse længe nu.


Jeg fik et dejligt blødt tæppe af Daniels søster. Det er så dejligt blødt, med uld i og så er det 130 x 170 cm så jeg kan rulle mig helt ind i det.


Af Daniels mor og far fik jeg en (endu en) førtørre, nu skal jeg bare finde ud af hvilken en der skal byttes. Jeg overvejer lidt at bytte den anden til en lille swingvase.

Det har bare regnet med pakker i dag :) Jeg fin nemlig en swap-bot pakke fra Swap'en
"1 chocolate bar" hele vejen fra Seattle.

Det er så hyggeligt når folk gør lidt ud af pakkerne de sender :) Hun havde vedlagt et postkort fra byen med en sød hilsen bagpå. Hun skriver at chokoladen bliver lavet i hendes by og kun kan fåes i hendes område. Derudover har hun sendt en "quarterdollar" fra staten Idaho med :)

Videre til mit første (næsten) hækleprojekt:

Min lille deforme, hæklede cupcake :D nu kan jeg da hækle en lille bitte smule. gudsketakoglov for youtube! Det eneste problem lige nu, er at jeg kun kan læse de engelske/amerikanske hækleopskrifter og begreber.
Nu vil jeg nyde at være hjemme i lejligheden og putte med Daniel og det ny tæppe :) I må have et fantastisk nytår allesammen.

5 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Har i sommerhus i Hals? Hvor hyggeligt!
Vi kommer der meget hver sommer, det er en af de byer jeg er blevet ret glad for- ikke mindst pga. pandekagehuset, haha:)

Dejligt at Daniel er kommet hjem igen. I må ha en dejlig aften- og et godt nytår:)

Piskeriset sagde ...

Det tæppe ligner helt sikkert noget, der er værd at kramme - mmmm! Og cupcaken blev da rigtig sød! :-)

Linebinevaskemaskine sagde ...

MissMuffin: Tror vi har haft sommerhuset siden jeg var 12 :) Hals er en rigtig dejlig by og ja, med et godt pandekagehus ;) Du må have en god nytårsaften.

Piske: Det er helt fantatisk det tæppe :) sådan et rigtig putte et. jeg mangler bare lige at sy små perler på cupcakes som krymmel. Du må have en dejlig nytårsaften :)

Tina Liel sagde ...

Alle de skønne gaver og hvor fantastisk at du har fået chokolade helt fra Seattle! Knus og godt nytår!!!!

Linebinevaskemaskine sagde ...

Tina: Jeg er virkelig forkælet på det punkt :) jeg syntes det er så sjovt at få breve og chokolade fra hele verden. Godt nytår til dig og din familie :)

Send en kommentar