Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 23. december 2009

Så er far hjemme igen :)

Ja, overskriften siger vist det hele :) først var det cementlunger, så var det mistanke om blodprop og nu mener de at det var et alvorligt astmaanfald (han har ikke haft astma før) så nu er han sendt hjem med en frygtelig masse medicin og er under opsyn. Han har meget ondt i brystet og svært ved at trække vejret, men i det mindste er han hjemme hos os :)
Nu kan julen for alvor begynde og mig og min søster hjælper så meget til herhjemme som vi kan. De satte ihvertfald stor pris på den karry-fersken suppe m. tomatbrød jeg lavede til aften. Nu kan jeg nyde julen, min familie og mine pakkespilsgaver med afslappet julesind :D

3 kommentarer:

Bitten sagde ...

Åh Line Bine Badine, det er vi simpelthen så glade for at høre :)
Selv om hans tilstand ikke lyder sjov, så er det altid rart, at han kan fejre julen hjemme!

Anja sagde ...

Arj det er jeg så glad for at høre! Glædelig jul Line :)

Linebinevaskemaskine sagde ...

Bitten: tak Bittenchen :) det havde godt nok været en trist jul uden ham. Du må have en fantastisk juleaften og hilsen din mutti, fatti, schwester og de der katze :D

Anja: Tusind tak skal du ha' :) du have en rigtig dejlig jul hjemme hos dine forældre.

Send en kommentar