Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 2. december 2009

frost!

For sulan der var pænt koldt i morges! brr.. det sagde minus 4 grader. Jeg magtede ikke lige at tage scooteren i skole, så jeg kaprede vores bil :) den var så dybfrosset og jeg kunne knap åbne døren. Isskraberen kunne jeg heller ikke finde, så jeg ofrede et af plastikkortene fra pungen, ikke super effektiv eller hurtigt, men jeg fik da skrabet det værste is af ruderne :D Bilen var helt "pelset" af iskrystaller.
Jeg er også næsten først lige kommet hjem fra undervisning af. Vi lavede kvantitativt eksamensprojekt fr 8-12, og herefter kørte vi i zoologisk have til en workshop i deres auditorium. Fokus var "Hvordan kan vi skabe et større fællesskab på tværs af uddannelsen" og det var faktisk rigtig godt :) virkelig kreativ fælles tænkning og små øvelser og vi sluttede af med en lille sandwich, chokolademuffins, frugt og sodavand.
Nu er jeg godt brugt og træt i hovedet, så en aften på sofaen er vist tiltrængt :) godt jeg skal møde kl. 10 i morgen.
God aften alle sammen :) og glædelig 2. december

0 kommentarer:

Send en kommentar