Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

mandag den 28. december 2009

sygdom, hækling og plagning af Fie

Man down! eller det har jeg sådan set været sidden 23. dec, men der stjal min far desværre alt rampelyset ;) Det hele startede som meget kraftig tandpineagtig smerte i hele venstre side af ansigtet. Det har så bredt sig videre hele hovedet i form af snot og smerter i alle tænkelige bihuler + hoste, gudsketakoglov at det er ferie! Det hjælper lidt at man bare kan tulre rundt indenfor og hygge :) Jeg har oven i købet også haft besøg på gården af yndlingstøserne i dag!

For noget tid siden satte jeg mig jo i hovedet at jeg ville lære at hækle, så nu er jeg så småt begyndt :) indtil videre er det blevet til en blomst til Fie-hunden (arhem.. det var starten på en bold), en bold til Fie og nu er jeg igang med en cupcake :) åh jeg håber jeg bliver hardcore til det.

Når nu alle andre er på arbejde og man er syg og har set alle genudsendelser i fjernsynet, kan man jo blive nød til at plage Fie lidt når hun er den eneste der er hjemme.

Bevis 1: plagning af Fie med både hækleblomst, børstning og kamera..

Der er ikke meget medlidenhed eller selskabshund over hende!
Bevis 2: Vække en ellers sovende hund (Ha! rævesøvn) med kamera
Bevis 3: lave et sneak attack på Fie, da hun mindst ventede det..


og så sover hun igen! typisk!
Nu vil jeg sige undskyld til Fie/bestikke hende med en godbid og håbe hun gider putte på sofaen sammen med mig og et tæppe :)

5 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Hæhæ - en modelhund - sikke hun(d) kan flirte med kameraet ;-)

God bedring! Kan du ikke bestille nogle dvder, så du har et par film at hygge dig med? Ellers kan jeg anbefale cdon.dk, og på dsb's hjemmeside kan man leje nogle enkelte film til 10 kr. stykket :-)

MissMuffin sagde ...

Åh ha, stakkels Fie! Nå.. Ja.. Og stakkels dig selvfølgeligt:p
Jeg vil også lære at hækle, så jeg regner med at min mormor bliver tvangsindlagt til at lære mig at hækle oldemorlapper her engang i nærmeste fremtid..

Linebinevaskemaskine sagde ...

piske: Haha du er nok vittig :D De har ikke så frygtelig mange spændende film herude, så tak for tippet :) det kunne være at jeg skulle kigge på det.

MisMuffin: Fie skal finde sig i meget :D
Jeg har kigget i i bøger og så videre :) men mangler godt nok en at spørge når jeg har lavet noget rod. Dejligt at du kan tvangsindlægge din mormor til det :)

Tina Liel sagde ...

Åh Fie ser nuttet ud. Puh håber du har det bedre. KNUS

Linebinevaskemaskine sagde ...

Tina: hun er en rigtig kamerahund ;) og hun ved udemærket godt hvor sød hun er.
Tak skal du ha' :) jeg er så småt ved at komme lidt på højkant

Send en kommentar