Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

fredag den 24. juni 2011

Pixi spam

Pixi is in the house :) Vi hentede hende nemlig i går kl 13. Hun er simpelthen så dejlig en lille, menneskeglad hund der håndtere de nye indtryk virkelig godt. Natten gik faktisk også ret godt :) hun peb ½ times tid, efter vi gik i seng og igen kl 03 fordi hun skulle tisse. Hun sov endda helt til kl 7.45! åh jeg håber hun blever en syvsover hund ;) Hun spiser godt, kan lege selv og afprøver i den grad grænser allerede.
Her er en stribe billeder af bettefisen.











Lige p.t. ser hun (heldigvis) sådan her ud efter at have spurtet  rundt hele morgenen. Så er der ro!

Der er flere af jer der har spurgt efter en tutorial/vejledning til at lave de frosting roser jeg lavede i forrige indlæg :) Det er super rart med feed back! Jeg har faktisk en sjat frosting i køleskabet, så jeg tror jeg går i køkkenet nu og tager lidt billeder til jer :)

22 kommentarer:

AnjaO sagde ...

Aaaaw, det er jo ren kærlighed! Tillykke med Pixi og tillykke med din fine nye titel :)

Anna Banana Butterhair sagde ...

Hold nu kæft!! Hvor er hun bare nuser! Må indrømme at jeg normalvis er mere et kattemenneske end hundemenneske, men hende her er da i den grad ikke til at stå for :) Tillykke med hende!

Fall out Fashion sagde ...

Nuuuerh hvor hun altså bare kær! Hvilken slags race er hun? :-)

www.falloutfashion.blogspot.com

Annesofie sagde ...

Ej, hvor hun bare dejlig! Lige til at kysse og kramme :o)

Tina sagde ...

Ej jamen hvor er hun dog bedårende.. De øjne der altså <3 <3

Xenia sagde ...

Ih hvor er hun herlig. Jeg er helt klart et hundemenneske, men jeg er vokset op med store hunde (schæfere), så har ikke meget erfaring med de små racer (som jeg ærligt talt er blevet lidt indspist til at synes er irriterende). Men Pixi er godt nok kær - hvilken race er hun?

Anonym sagde ...

Nåhh, hvor er hun KÆR!! :-)

Mange hilsner
Birthe

Maria sagde ...

neeeej det sidste billede smelter jo nærmest mit hjerte! Så sødt!

Amalie sagde ...

Nej, hvor er hun dejlig, se lige de varme øjne.

Men "bare rolig", hun skal nok blive vildere med alderen. Min Tinkerbell sov også meget, da han var en helt lille hvalp, men nu bruger han det meste af dagen på at fise rundt og lave ballade! :D

Piskeriset sagde ...

Nåååååååååårh! *smelte*
So very cute :-)

rijaH sagde ...

Hvor er hun skøn :) Hende skal i nok få meget glæde af og jeg er sikker på hun også får af jer! :D

Janne B.T. sagde ...

Hold nu OP, hun er dejlig! Især det sidste billede! Og man kan tydeligt se hun er tryg ved jer, ved at hun blotter maven på den måde. Åhhh! Jeg smelter :D

Smølfine sagde ...

Hvor ser hun bare fantastisk ud! :) Tillykke med hende, jeg ville ønske, det var mig, der måtte have sådan en i min lejlighed :D Pas på, jeg ikke stjæler hende :b

MissMuffin sagde ...

Åhr, babyhund!
Jeg må vidst hellere li snart kigge forbi og gramse lidt med hende, for hun ligner da bar et dejligt lille tøjdyr:)
Tillykke med hende!

Anne sagde ...

Ej hvor er hun skøn, Line! Hun er godt nok en lille charmetrold :)

Rigtig god weekend :)

Malene sagde ...

Hvor er hun kær.

Nanna (Pyntekagen) sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Nanna (Pyntekagen) sagde ...

Tillykke med familieforøgelsen -sikke en skøn lille perle:-)

Linebinevaskemaskine sagde ...

Anja: pure love :) tak skal du have, det er virkelig underligt!

Anna: hun er så nuser og menneskeglad og hun ved bestemt god hor sød hun er ;)

Fall out fashion: hun er en rigtig kramme hund :) hun er en halv Coton de tulear (bomuldshund) og
halv bichon havanese.

Tina: hun har skønne perle øjne :)

Xenia: jeg kan både lide store og små hunde men det er bare praktisk med en bette hund i en lejlighed og så er de nemmere at få passet :)
hun er en halv Coton de tulear (bomuldshund) og halv bichon havanese.

Birthe: hun er sådan en dejlig puttehund :)

Maria: hun er så sød når hun sover ;)

Amalie: ork der e fuld skrald på det meste af tiden ;)

RijaH: det er skønt og hyggeligt at have sådan en lille pelsbold der spurter rundt efter en.

Janne: hun virker til at være faldet godt på plads og være fuldstændig tryg ved os :) hun elsker at sove på ryggen ;)

Amølfine: tak :) vi er også virkelig heldige med at vi må have hund i lejligheden :D

MissMuffin: hun er nemlig en rigtig babyhund :D åhr ja det skal du altså. hun vil elske det!

Anne: hun eeelsker mennesker og forstår virkelig at gøre sig til ;)
du må også have en skøn weekend.

Malene: hun er virkelig dejlig :)

Nanna: tak :D det er skønt, men puuh det er hårdt at skulle op om natten

Camilla sagde ...

Hej Line

Hvor er hun dog nuttet :o) Altså hvalpe er altid nuttede, men hende her er vist ekstra lækker :o) Tillykke med hende.

knus
Camilla

Linebinevaskemaskine sagde ...

Camilla: huner nemlig ekstra lækker og hun ved det bestemt godt selv ;)

Kamilla sagde ...

Årh, hvor er den sød!

elskershopping.blogspot.com

Send en kommentar