Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 5. august 2009

første indlæg ever :)

well.. så blev det min tur til at prøve det her blog halløj :) jeg har nu i et stykke tid været trofast læser på diverse kreative, spændende og inspirerende blog'e i blogland.
Lige pt. aner jeg ikke helt hvad min blogs tema bliver, men noget a la min hverdag/mad/trivielle småting.
De næste 14 dages tid kan godt gå hen og blive lidt stille, da jeg så småt er ved at pakke min kuffert til mig og kærestens tur til Mallorca :D men men men der er stadig et par dage til og meget der skal nåes inden såå måske jeg kan nå at blogge lidt inden :)
Nu vil jeg smide mig på sofaen, se Scrubs, evt. bikse en bette Chai latte sammen. Senere skal jeg en tur på cafe Goa med Yndlingstøserne.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Velkommen til blogland!
Jeg ser yderst meget frem til at blive informeret om din hverdag og din madlavning :)
Chai latte, smager det godt? Er det eventuelt noget, du byder på en dag? :D

Line sagde ...

du kommer bare :) det er himlen i en kop. Det er sådan varm, sødt krydret og varmer helt ned i tæerne :) så kan du også se mit nye Piñata spil :D

Send en kommentar