Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 26. august 2009

Hjemme igen! (bare lige et smut)

Så kom jeg hjem igen efter 14 dage på Mallorca :) det var en super skøn tur med 36-40 grader, en masse oplevelser, afslapning og god mad. Jeg fik bl.a. grillet sværdfisk et par gange dernede og der var bare så godt.
Jeg synes ikke ikke at 14 dage er lang tid, overhovedet! kunne sagtens være blevet et par dage ekstra nede i varmen med palmerne og hotellets pool. Nu ville skæbnen også at en af yndlingstøserne skulle på ferie med sin familie på Mallorca i 14 dage, samme tidspunkt, by og hotel :D det var så hyggeligt lige at have en livline til kunne daske med ved poolen og spise is.
Vi blev selvfølgelig hentet i lufthavnen af min mor, far og Fie hunden :)
Lige pt. har jeg maven fuld af rejse sommerfugle og går så småt og pakker det sidste i daniels kuffert (den har jeg nemlig lånt) og glæder mig til at skulle 5 dage til London i morgen med 2/3 af yndlingstøserne. Det bliver helt fantastisk! sidste sommer erobrede vi Paris og nu London! Glæder mig til tøsehygge, oplevelser, kultur, shopping, mærkelige madvarer og stemningen :)
Nu vil jeg hoppe i køkkenet og lave kyllingebryst fyld med friske hakkede tomater, spinat, rød pesto og frisk mozzarella ost.

0 kommentarer:

Send en kommentar