Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 28. december 2011

De sidste julegaver ;)

I går aften kl 23.52 hentede jeg Daniel på banegården. Han har nemlig været hjemme hos sine forældre, mens mig og Pixi har været på gården hos mine.
Det er selvfølgelig dejligt at have ham hjemme igen, men han havde jo også gaver med hjem til mig ;) Det er altså ikke helt tosset at få sådan en ekstra dosis gaver efter juleaften.

Af Daniels forældre og søster fik jeg denne fantastiske pizzasten, lavet af lavasten fra Etna. Den er tyk, vejer et ondt år og er noget så dejlig :) Den ene side er beregnet til pizza/brød og den anden til tilberedning af kød. Jeg havde slet ikke sagt til andre end Daniel at jeg godt kunne tænke mig den, så jeg havde slet ikke regnet med det! Den er fra Danish Outdoor og der medfølger pizzaspade og bålhandsker :) Jeg har inden for det sidste halve års tid haft 2 der er knækket/flækket, så jeg håber virkelig at den her kan sit kram.

Jeg fik den her skønne bog af Daniels bedstemor :) Efter at have kigget i den hjemme hos Camilla blev jeg nødt til at ønske mig den! Mon ikke der kan findes en nytårs dessert deri ;)

Jeg har også fået en lille julegave af Bitten :) Hun har lige været et smut i Berlin og var så venlig at kreere en speciel plade Rittersport til mig i Rittersport Welt. Se der er en gave der varmer! Den er lavet af "Vollmilch schokolade" und "saft goldbären" og er noget så fin.

Det er lidt nemmere at se vingummibamserne på bagsiden. Jeg har sådan en lyst til at spise den, men åh jeg nænner det ikke!.. lige nu ;) tak Bitten!

4 kommentarer:

Bitten sagde ...

Ingen årsag :D
Jeg nænner heller ikke at æde min med vingummibamser og små skumfiduser...

MissMuffin sagde ...

ORK!! Må.Ha.Den.Bog!!!!!!!!!
Så snart der går penge ind på kontoen bliver jeg nok nød til at købe den, for jeg synes den er såå lækker. Vores dessert til nytår bliver faktisk derfra, for jeg har jo et lille hæfte, som fulgte med et blad...

Tina Liel sagde ...

Hejsa Line♥ Vil ønske dig dine et godt og lykkebringende nytår! Håber at krydderierne er kommet til DK! Knus

Linebinevaskemaskine sagde ...

Bitten: masser af årsag :) p.s. jeg har spist noget af den og den smager så godt!

MissMuffin: Du må ud og svinge dankortet ;) jeg savler altså over den marengs med figner og karamel.

Tina: Tak og i lige måde! :) Jeg har modtaget dem og igen tusind tusind tak for der <3

Send en kommentar