Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

tirsdag den 23. juli 2013

Sommer & Ferie



Der er godt nok stille herinde lige nu! Den danske sommer er for alvor over os og jeg nyder solen og for det meste varmen i fulde drag. 


Der bages stadig her i det fine hus og is er der også blevet produceret en del. Det er dog mest gamle kending bl.a. jordbærsorbetbaileys is og peanutbutter cookie dough is. Det er også blevet til kirsebæris og den populære peanutbutter is, men opskrifterne må lige vente lidt.



Jeg har forresten også været på ferie i både Birmingham og Skallerup Klit (der er billeder fra begge ferier på instagram: madmedhjertet). Specielt det første kan anbefales! Det er altså en ret undervurderet by og jeg havde en helt fantastisk tur sammen med en af yndlingstøserne fra madklubben. Jeg håber at jeg hurtigt kan få styr på billederne og lave en lille bitte miniguide med tips og ideer. Der er faktisk madklub i dag og jeg regner stærkt med at vi skal snakke om turen og der er nogen der skal have gaver!


Jeg har faktisk også en rigtig rar hindbærcheesecake jeg skal have vist jer :) Jeg må hellere komme ind i en god blogstime igen!



0 kommentarer:

Send en kommentar