Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

søndag den 9. oktober 2011

Bagagerumsmarked med MissMuffin

Jeg havde inviteret Sabina med til bagagerumsmarked, så kl 10.30 smed hendes kæreste hende af hos mig og så drog vi ellers til bagagermsmarked på den gamle dyreskueplads. Jeg har været der et par gange før, med hold op der var overfyldt her til årets sidste marked. Jeg tror også at alle menneskerne havde købt de gode ting før os :) jeg fandt ihvertfald ikke noget til mig selv og Sabina fandt heller ikke noget.

Pixi fandt tilgengæld noget rigtig spændende! Nemlig en fin lang kåleorm der kan sige piv, knasknas og raslerasle. Den blev hendes for en flad 10'er, hun har også brugt resten af dagen på at smide rundt med den.

Hun smed rigtig om sig med pengene i dag og fik også en falsk pichachu. Nu har hun heller ikke flere lommepenge resten af måneden!

Tassimo T20 Sort Køkkenmiljø
Jeg har været så heldig at få lov til at teste en fin Tassimo T20 til kaffe, the, kakao, latte macchiato mm. :) Nu jeg havde Sabina på besøg blev vi selvfølgelig nød til at afprøve den.
Vi afsluttede dagen med en kop varm marabou kakao :) selvom der er lavet kaffe i maskinen lige før, kan det slet ikke smages i kakaoen. Den har en god "fluffethed" med dejlig skum. Den er lidt til den søde side og jeg vil personligt foretrække den lidt stærkere. Man kan jo altid tilsætte ekstra vand med maskinen. Vi var vist ret enige :)

0 kommentarer:

Send en kommentar