Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 5. oktober 2011

Let it snow.. ihvertfald efter Lyserød Lørdag

Jeg ville ønske at vejrguderne ville blive lidt enige om hvordan vejret skal være de næste måneder, så jeg kan finde ud af hvor varmt tøj jeg skal have på :) Det har været så skønt med det varme vejr, men det kan vi vist godt vinke farvel til indtil næste år! Nu står den på strikketrøjer, tæpper, varme drikke og stearin lys. Nu er det igen helt legalt at lave chili con carne og alle andre simreretter.

Lige for tiden et jeg ved at få styr på indkøbslisten til Lyserød Lørdag der endelig er nu på Lørdag :) Der er en del praktiske ting der skal ordnes, købes & pakkes og små 400 cupcakes der skal bager og dekoreres. Vi har været så heldige at vi løbende at fået lidt ting af søde sponsorer, så det hjælper heldigvis lidt på budgettet. Nu håber jeg bare at alle tingene når at komme inden fredag! ;)

Først og fremmest vil jeg sige tusind tak til Fandanko der virkelig har hjupet os med noget vi ikke ville kunne sørge for selv! V får lov til at låne deres fine fine køkken, så det hele bliver meget nemmere, opvasken mindre og vi kan hygge os med at bage sammen! Det bliver så hyggeligt :)
Fru Ronne har været så sød og rar at give os det fineste krymmel, glimmer og andre gode (og  meget lyserøde) sager. Jeg har hørt at hun skulle have en bod i Nordkraft til Lyserød Bazar på Lørdag.

Cakes and More har sendt og nogle rigtig fine lyserøde papirforme :)

Arla har hjulpet os med to meget meget vigtigt ting, nemlig smør! og flødeost! Det er vi bare så glade for :)

Dansukker har givet os både sukker og flormelis, så vi kan bage kager og støtte den gode sag :)

Dr Oetker har været rare at sende os bl.a. krymmel og bagepulver :)


Kom forbi, sig hej og køb en cupcake :)

Lige nu er jeg i fuld gang med at lave pulled pork for første gang! åh jeg håber det bliver godt!

1 kommentarer:

Louise sagde ...

nammenam! Du skal offentliggøre hvilke slags i bager, så jeg kan dagdrømme til mine forlæsninger i jura! :D

Send en kommentar