Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 19. oktober 2011

Halloween inspiration

Det er Halloween tid og jeg kan faktisk rigtig godt lide det :) De fine orange græskar der kan skæres til græskarlamper, gys&gru på de søde, nuttede og tryge måde og en god begrundelse for at købe knoglekrymmel fra Wilton uden at det virker mærkeligt. Jeg kan godt lide at der er plads til det lidt makabre uden at der bliver kigget skævt til en ;) Helt seriøst, hvornår kan du ellers lave en dessert som et gravsted? Men nu er jeg selvfølgelig også vant til at lufte pixi på kirkegården.. true story :)
Jeg synes at det her badeforhæng et tilpas sjovt og makabert uden at jeg bliver nød til at kigge efter massemordere under sengen. Ih det er fint :) vores badeværelse er så lille at det ikke kan blive "pænt", så kan det lige så godt være sjovt.

                           
Det her er tilgengæld lidt for creepy til mig :D Jeg vil da aldrig komme ud på badeværelset når jeg er alene hjemme. Men sjovt det er det! 

Jeg har også samlet lidt madinspiration fra forskellige stedet:



Var det noget med hjemmelavede Halloween Oreos? De har de fineste farver og hvem har ikke brug for det nu det bliver mørkere og mørkere?
Bare navnet Halloweenies får mig til at smile :) Det er sådan nogle fine små hapsere.

Makabre OG søde på en gang! Jamen hvor fine er de ikke lige? lidt knogle krymmel og så havde de været lige i skabet.

Fra Summerbird, Jeg skal bestem ind og prøve en af deres Halloween flødeboller. Marcipanbund med lakridsskum, mørk chokolade og hvid chokolade! De kan kun købes i uge 42 & 43 :)

5 kommentarer:

Marian N. Larsen sagde ...

jeg er også lidt vild med den uhygglige hygge... sidste år lavede vi en hel ulækker halloween menu og festede i udklædning. Det er så sjovt!

Kager skal der til sagde ...

Sikke nogle fed billeder du har fundet !

Hyggehygge
Marianne

ps bliver helt æv over vi ikke har brug for badeforhæng...

Lilli sagde ...

Super ide med badeforhænget. Min datter skal holde halloweenfest, og vi har lige set, at man kan købe hvide badeforhæng i Ikea til 29 kr - tror nok lige, det skal prøves af.

Louise sagde ...

Du har da også selv lavet halloween cookies med mars og orange chokolade :) som skal laves igen! nam

Linebinevaskemaskine sagde ...

Marian
Øj det lyder sjovt :) jeg ville ønske jeg skulle til halloweenfest

kager skal der til:
tak :) jeg elsker halloween. hehe ja badeforhænget er ret sjovt.

Lilli:
Det kan ikke gå værre end galt :) det kunne da være rigtig sjovt!

Løjsen: de blev bare så grimme :) og så fik jeg ikke billede

Send en kommentar