Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 26. oktober 2011

Halloween inspiration - part 2

Jeg har igen fundet lidt inspiration til halloween rundt om på nettet :) fra det helt basale til det lidt mere avancerede!

Ghostly Pretzel Sticks
Fundet hos Kitchen dailey
De er altså virkelig søde og nemme at lave de her pretzel ghosts.



Fundet hos Picky-palate
Mummydogs til børnefødselsdagen (eller bare til tøsehygge ;)) man behøver ikke at være barn for at sætte pris på sjov mad.

Fundet hos Kidtimes
Et styk græskar der kaster guacamole op er heller ikke sådan at kimse ad

death cake 10 Spectacularly Spooky Cakes
Fundet her
En lidt mere fancy kage :)

Corpse Bride Cake fra Pinkcakebox

Jeg elsker corpse bride, så selvfølgelig vil jeg lige dele den her med jer :)

Hvis du er til det mere enkle kan du lave en BOOcardi drink eller


Hvad med en snack-o-lantern som bordpynt? bare med en appelsin i stedet for græskar? når de er tømt for slik kan de også bruges som bitte små fyrfadsstager :) plus minus brandfare måske

Jeg ville ønske at jeg skulle til en halloweenfest!

5 kommentarer:

Nanna sagde ...

Ja ville også næsten ønske jeg skulle holde en halloweenfest :)
Din side er blevet rigtig flot med ny skrift og jordbær over det hele :D

Jan Christensen sagde ...

Haha, mumiepølsehornene er for fede!

Anne sagde ...

Jeg synes efterhånden jeg er faldet over så mange madbloggere, der sidder og sukker over, at de ikke skal til nogle halloweenfester i år.
Ved du hvad, næste år arrangerer vi et halleweenfest-blogtræf. Vi må da kunne samle DK's absolut største og mest blærede halloweenbuffet, hvis vi holder det som sammenskuds. Vi har jo både nogen der kan lave grønne fingre og udhule appelsiner, men bestemt også nogen der kan lave fancy halloweenkager i 5 etager.

Og så skal vi klædes ud:-) Jeg tror da lige der skal arbejdes videre på den idé:-)

BRUUN by BRUUN sagde ...

Gode idéer - mangler sådan en uhyyyyyggelig drik til lørdag, til børn. Er helt tom for idéer !

/Linda

Linebinevaskemaskine sagde ...

Nanna: det kunne også være sjovt! ih tak :D sig endelig til hvis der er noget ad det der træls.

Jan: hehe ja de er ret sjove :) de kunne også blive til blodige mumier med lidt ketchup

Latascha: jeg er all in! det kunne da være så sjovt ;) sikke en bord med mad vi kunne stable på benene

Linda: bumbum hvad med det her http://www.squidoo.com/halloween-glassware sådan midt på siden, med det blodige glas? det er lidt sjovt :) og så en fin grøn "drink" deri

Send en kommentar