Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

fredag den 7. oktober 2011

En sidste lyserød reminder

lyserød blomst fotografier billeder
Lånt her
Nu nærmer det sig Lyserød Lørdag og i morgen Lørdag 8. oktober 2011 går det altså løs :) Vi vil stå på Nytorv (vist nok over for gammeltorv osv) og sælge fine fine cupcakes til en flad 10'er fra en såkaldt Weber Airstream. Vi skal stå sammen med de søde folk fra FANDANKO, der sælge lækre sandwich! De kan virkelig deres kram :)

I eftermiddag/aften står den på cupcakekagebagning sammen med de 5 andre blogpiger i FANDANKO's køkken. Alt er klappet og klart og alt mit glimmer, tyller og krymmel er fundet frem. Mig og Sabina fik også handlet det sidste ind i går aftes og set topmodel hjemme hos hende. Oh the drama!

Jeg opfordrer lige igen:
Lyserød Lørdag
I morgen 8. oktober
Kom og køb kager

Bum!

4 kommentarer:

Bitten sagde ...

Hvor føler jeg mig underinformeret! Hvordan vidste du det med Weber Airstream? Den ser mega sjov ud. Og så behøver man ikke have jakke og alt muligt på. Vel?

Nå, men jeg støtter naturligvis op om opfordringen: Kom og køb kager!

MissMuffin sagde ...

bitten, det er fordi Line går planlægnings-amok!
Jeg fandt også først ud af det den anden dag, haha..
Det tror jeg ikke er nødvendigt, men der bliver vidst også sat noget telt op udenfor, så det er en god ide at have jakken med for en sikkerheds skyld:)

Janne B.T. sagde ...

Wish I could be there!! Nu må i hygge jer, fantastisk idé og super godt formål!

Lea sagde ...

Virkelig et godt initiativ :-D Ville ønske jeg boede i det nordlige og ikke sydlige Jylland, for så var jeg kommet forbi og købt mig fattig i muffins!

Fin artikel forresten, i er jo helt kendte :-)
http://nordjyske.dk/artikel/10/5/2/3975349/3/kvinder%20bager%20kager%20mod%20brystkr%E6ft

Kærligst Lea

Send en kommentar