Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

lørdag den 15. oktober 2011

Katanie puré

Jeg har længe kigget på kastanie puré men aldrig helt fået købt det, da det er lidt dyrt normalt :) her den anden dag blev jeg enig med mig selv om at nu skulle det atså være nu! Irma har det, men vores lukkede jo deværre :( Jeg så det også engang i Bilka, men jeg kunne ikke finde det i torsdags. Grønthandleren i Aalborg Storcenter plejer at have lidt sjove ting og det var da også her jeg fandt de her to skønne skønne dåser. Jeg kunne ikke finde det på den sædvanlige hylde, blev temmelig utilfreds og kiggede efter andre gode sager i deres rodekasser. Og der lå de! De udløber godt nok sidst i oktober måned, men hvad gør det når der er 435 g i hver dåse til 23 kr! De bitte små glas jeg har set før kostede omkring de 40 kr. og ja, Daniel rullede med øjnene det skarn.

Nu er jeg jo nød til at få dem brugt snart ;) Jeg har hørt noget om at jeg får besøg af nogle skønne "damer" til Pulled Pork onsdag, så mon ikke den ene dåse skal bruges der ;)
Jeg regner med at den anden forsvinder i en bette kage i morgen.. Det var så de dåser.

0 kommentarer:

Send en kommentar