Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

fredag den 22. oktober 2010

madbloggertræf

Jeg har meldt mig til -har du? Newyorkerbyheart og LaTacha har fået den fantastiske ide at arrangere et Madblogger-træf den 12. marts :) og jeg skal med! Jeg tror det bliver super godt og jeg glæder mig allerede. En stor tak til dem for det store arbejde -det bliver så godt :)

Puuuh, jeg har rollatorer på hjenen lige for tiden pga. praktikken i hjørring kommune, men prøv lige at se en rap lille sag jeg fandt her :D
Det er da sådan en jeg skal have når den tid kommer. Og så støtter den endda et godt formål :) Nu vil jeg chille lidt på sofaen og prøve at få mine nakkesmerter til at gå væk så jeg kan få lidt ud af aftenen. Daniel står endda i køkkenet og laver aftensmad!

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja, den er da godt nok RAP! :-D

Mange hilsner
Birthe

Bitten sagde ...

Ja, jeg har netop tilmeldt mig ;)

Den er da meget sød, den rollator! Så har man i det mindste en ting, man kan glæde sig til når man er ved at ældes.

heidi sagde ...

Så ses vi jo, for jeg har også meldt mig til :-)
Tror også det bliver super hyggeligt!

Anne sagde ...

Uhhh...jeg glæder mig sådan til at møde dig irl....synes du virker som en fantastisk kok med en masse gode ideer....håber vi får en super god dag...glæder mig nok næsten allermest til kagespisning:-)

Mange hilsner fra

Anne.

Linebinevaskemaskine sagde ...

Birthe: ja den er fin :D

Bitten: det bliver hyggeligt, så kan du køre med :) du må have dig sådan en bette sag engang.

Heidi: jeg tror altså det bliver rigtig godt :) jeg er spændt på hvem der ellers kommer.

Anne: åhr tak :) og i lige måde. jeg rødmer helt. hosthost, den glæder jeg mig også til ;)

MissMuffin sagde ...

Så melder jeg mig sq oss til piger, så kan vi måske følges?

Linebinevaskemaskine sagde ...

MissMuffin: der er altid plads til en muffin til ;) det kunne være super hyggeligt

MissMuffin sagde ...

Jeg har meldt mig til nu, det skal nok blive rigtig sjovt at møde sån en masse bloggere:)

Anja sagde ...

Arj jeg synes det lyder som en fantastisk idé, det madbloggertræf! Det skal da nok blive sjovt!

Send en kommentar