Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 21. april 2010

Snapshots af skolen

Æv! Mandag knækkede jeg jo et godt stykke af en tand,da jeg spiste en blød bolle. Jeg kunne heldigvis få en tid hos the dentist allerede i går. Det skulle han så have 1400 grimme kroner for at fikse :( de penge har jeg bare slet ikke lige nu.

Menmenmen :) nu ikke flere klagesange fra mig. Jeg kan ikke rigtig koncentrerer mig om undervisningen lige nu, så ikan lige få lidt hurtige billeder fra skolen af.


Et kig fra 3. sal ud over lidt af atriet, en bro og hovedetrappen på UCN


Kantinen og nogle af de andre gangbroer :)


Og bare lidt grupperum osv.


Jeg flottede mig lige ved at købe lidt frokost i kantinen selvom jeg er fattig :) that's good, but expensive stuff.

3 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Åh, hvor ærgeligt. Det er altså dødsyge penge at give ud!

Ms Confashion sagde ...

Årh, hvor er det altså ærgeligtmed pengene -men rart du ikke sku' rende rundt med et hul i smilet i flere uger :-D
<3 Nete

Linebinevaskemaskine sagde ...

MissMuffin: virkelig dødsyge! dumme tandlæge

Ms Confashion: de er bare rigtig ærgelige de penge, specielt på en SU. men det var dejligt det kunne overståes så hurtigt :)

Send en kommentar