Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

torsdag den 27. januar 2011

Blogleg

Jeg har stjålet den her blogleg fra Line ;)
Ting, som du aldrig forlader dit hjem uden: Min Iphone, der også fungere som min kalender, busplan og meget meget mere, gerne mine nøgler, smertestillende og så kan jeg nu godt li' at have et par sko på ;)
Favorit makeup mærke: Jeg har ikke et bestemt mærke jeg kun bruger. Jeg er utrolig glad for min Hypnose mascara fra Lancôme, den fungere rigtig godt for mig :) Jeg er også rigtig glad for M.A.C.'s øjenskygger.
Favorit blomst: Det må helt bestemt være solsikker og så store flotte liljer.

Yndlingsbutik: :p Kop&Kande.. ej Salling har virkelig alt, så der kan jeg få rigtig mange timer til at gå inde :) specielt deres supermarked og isenkram. Bare generelt køkkenting i alle afskygninger er et hit hos mig.
Fru Rønne og Kronen er også to butikker jeg rigtig tit besøger og som regel aldrig forlader uden at købe noget ;)
Favorit parfume: mjaah..  jeg har det lidt svært med nogle parfumer, da nogle kan give mig lidt vejrtrækingsproblemer. Jeg kan rigtig godt lide Biotherms parfumer, da de er ret rene og friske i duften.

Høje hæle eller flade sko: Jeg har en ok højde på 175 cm så jeg behøver ikke komme så meget højere op. Jeg elsker høje hæle og ville virkelig ønske jeg kunne gå i dem, men mine fødder er så følsome :( Defor har jeg en stor forkærlighed for Nike støvler og om sommeren flade sandaler.

Får du gode karakterer: Jeg er vist hverken god eller dårlig. Jeg klare mig altid (ihvertfald indtil videre) med pæne middel karaktere og få engang i mellem et velfortjent 10 tal når jeg virkelig har knoklet igennem.

Yndlingsfarver: Grøn og turkis :)

Drikker du energidrikke: ikke fast, men jeg kan da godt nappe en hvis de nu er der :)
Drikker du ofte juice: nej der sker ikke så tit. Når det er er det fordi jeg laver det selv ;) f.eks. i aften.

Kan du lide at svømme: Elsker at svømme :) bare det ikke er i havet. Der er har jeg lidt barndomstraumer med nogle brandmænd.

Bruger du en gaffel til at spise pomfritter med: Hvis det er til en bøf og der er sauce, så ja.

Yndlingscreme: Lait Corporel fra Biotherm er rigtig lækker og dufter dejlig friskt. Lige for tiden bruger jeg også lidt mandelolie lige efter jeg har været i bad.

Vil du gerne giftes en dag: Ja tak ;)

Bliver du nemt sur: Jeg har ihvertfald rigeligt temperament, specielt nok over for Daniel, men det er sjældent jeg bliver rigtig sur :)

Kan du godt lide at jagte spøgelser: Jeg vil rigtig gerne undgå det faktisk og de skal bestemt heller ikke jagte mig. Hvis jeg passer mit, må de godt passe deres. Jeg kan virkelig ikke li' gyserfilm og er nem at gøre paranoid :) dog har jeg en ret stor kirkegård som nabo.

Har du nogle forbier: gælder plaster? kan simpelthen ikke røre ved det eller have det på. Det er nok ikke en fobi, men jeg har svært ved at spise f.eks. banan og ost pga. deres konsistens.

Bider du negle: nej :)

Har du nogenside haft en nær dødsoplevelse: har været passager i 4 bilulykker, men det har heldigvis aldrig været så alvorligt at jeg har haft en nærdødsoplevelse.

Drikker du kaffe: Nej :( jeg vil rigtig gerne lære det.


Jeg er blevet tagget i en hyggelig blogleg af Livet I Rebelsig :) jeg simpelthen fortælle 8 ting om mig selv:
 
1. Jeg har en svaghed for kærnemælk og græskarkerner :) da jeg arbejdede i Nørhalne Brugs bestod min morgenmad tit af økologisk kærnemælk og nybagte græskarrundstykker.
 
2. Jeg drømmer om at komme til Australien, USA og Japan.
 
3. Jeg savner virkelig at have hund, men ved godt det ikke kan lade sig gøre lige nu :) Det må vente til vi får hus.
 
4. Jeg har svært ved at undvære min familie og vil derfor have meget svært ved at flytte væk fra Aalborg.
 
5. Jeg har ikke grønne fingre, men har de bedste intentioner.
 
6. Jeg har været i Tyskland, Østrig, Ungarn, England, Tjekkiet, Italien, Spanien (inkl. gran canaria og tenerife), Grækenland, Frankrig, Sverige og snart Egypten.
 
7. Jeg elsker, i smug, det lille hus på prærien. Det er total nostalgi :)
 
8.  Jeg både glæder mig og er bange for at blive færdig som Ergoterapeut til Juni.

1 kommentarer:

damborg isenkram sagde ...

haha dejligt indlæg!

Send en kommentar