Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

mandag den 11. februar 2013

Det gyldne overblik

Sommer, kom hid!

Der sker godt nok ikke så meget herinde lige p.t., men der er bare så meget andet der fylder lige nu :) Huset fylder en hel del i mine tanker og det er svært ikke at blive suget ned i et hul af bekymring over forsinkelser, møbler, levering, banklån, job (eller manglen på samme), min kommende fødselsdag, dåbskage and the list goes on and ooon..

Men! Igår fik vi en ny dato på huset:

6. Juni! 2013

Så faldt det på plads :) Der kan selvfølgelig stadig komme forsinkelser pga. vejret, men vi håber er det holder nogenlunde. Lejligheden er trods alt sagt op og 15. maj og vi vil jo ikke genere mine forældre længere end højest nødvendigt. Desuden er min Bitten babyklar lige inden, så det kunne være rart hvis det hele ikke væltede oven i hinanden.

I weekenden var vi ude at få et tilbud på møblerne til det huset i Idémøbler. Vi skal have spisebord, sofa og sofabord, så der var alligevel lidt at komme efter. Spisebordstolene ender vist med at blive fra Ikea :) Der er vigtigt for mig at man sidder godt i dem og at man kan sidde der længe. Det bliver en ret stor udskrivning, men der er heldigvis sparet op til det.

Dåbskagen er der også så småt styr på, nu skal jeg bare have handlet ind til den. Der er lavet sukkerblomster i massevis, skitser og lister så mon ikke den nok skal blive rigtig flot!

Instagram - Madmedhjertet

4 kommentarer:

AmalieFS sagde ...

Line! Vil du ikke være sød snart at komme med nogen nye dejlige kager jeg kan kaste mig ud i? :-D Savner nogen nye opskrifter!

Monsterscircus sagde ...

Skønt så har I jo en dato, som gerne skulle holde stik, hvor blir det skønt! Og det blir da et fantastisk tidspunkt at flytt på!

Camilla sagde ...

Uh, det bliver bare SÅ spændende! og hvor er det skønt, at I har fået en dato. Husk at sige til, når du skal bruge flyttekasser :o)

Linebinevaskemaskine sagde ...

Amalie: haha jo! hellere end gerne ;)

Monstercircus: Nu har vi lidt at forholde os til :) det er det positive ved det! vejret er nok bedre og varmere.

Camilla: Det gør det :) jeg glæder mig til at vise jer huset engang. Det skal jeg nok ;)

Send en kommentar