Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 26. maj 2010

De sidste krampetrækninger

Lige nu er det sommeren, udsigt til tøsehygge og rejser der holder mig kørende :) Jeg har overhovedet ikke nogen rettigheder til at pive i forhold til andre stakler, men det gør jeg nu alligevel, piv!
Vores projekt, vi ellers troede gik så godt, fik sig en lille krise i går efter noget email vejledning. Det har været et utrolig stresset forløb, da vi ikke har haft ret lang tid og vi løbende har haft undervisning i sociologi.. suk.. socologi er spændende, det skal bare holde sig lang væk fra vores projektperiode.
I går var jeg hjemme fra skole kl 20 men håber, satset og krydser fingre for at vi går hjem lidt tidligere i dag :) De andre to er i Føtex (høhø) og hente lidt proviant til os. Tomme kalorier og sukker skal der helbestemt til for at få det her skidt færdigt i en ruf! Jeg har også en ordentlig stak billeder og oplevelser fra pinsen jeg skal have blogget, så lidt fritid står højt på ønskesedlen lige pt.
I må have en dejlig dag, nu er det snart weekend :) (og lige et lille yay! til at slutte på. Jeg skal snart op at se bittesmå, helt nye, labradorhvalpe der blev født i går!)

4 kommentarer:

Louise sagde ...

Årh! hvad er det for en herlig drik du har der?
- Og har dig og mor aftalt hvornår i skal se Tøsens hvalpe? jeg vil med :D

Linebinevaskemaskine sagde ...

Det er en morgensmoothie jeg fik til porto bello roadmarked i London :) vi har ikke aftalt noget endnu

Line&Trine sagde ...

nøj den ser god ud!! rigtig fin blog, den vil vi gerne følge med i :)
Kig forbi vores hvis du har lyst
-Trine

www.loosebraids.blogspot.com

Linebinevaskemaskine sagde ...

Line&Trine: tusind tak :) Jeg suser straks forbi jeres

Send en kommentar