Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

mandag den 21. juni 2010

nyt badeværelse.. eller delvist

Onsdag i sidste uge fik vi en fin lille seddel i vores postkasse fra vores vicevært. På denne seddel stod der:
Mureren kommer mandag d. 21. Juni kl. 7 angående nyt gulv i badeværelse.
For det første lyder "Mureren" uhyggelig og for det andet, så er badeværelsesgulvet vist det mindste af vores badeværelses problemer. Vi er nemlig så heldige at have toilet og vask der er grønne. Ikke en pæn grøn, sådan en virkelig fesen grøn. Vores badeværelse er berømt og berygtet i vennekredsen ;)
For det tredie, så er det da bare ikke særlig godt varslet!
Vores trappe til ovenpå har nu fået en fin (potentiel farlig) blå plastil løber. Jeg er allerede væltet ned af den trappe en gang og det var altså bare på den almindelige træagtige trappe. Giv mig et par dage alene med den her trappe og jeg skal nok ende med diverse frakturer ;)

Ovenpå hvor der hersker håndværker kaos med støv og malertape.

 
Sådan ser vores jammerlige badeværelse ud lige pt. ingen bad, ingen toilet.. nada. Vi fik lige at vide i morges at vi først kan komme på toilettet og i bad fredag aften. 7-9-13 at de forbarmer sig over os og giver os nyt toilet og håndvask. Jeg tror vi er de eneste der har dem her på vejen.

Alt i alt er det bare dårlig timing, i og med at jeg skal til eksamen i morgen. Jeg magter bestemt ikke håndværkere der kommer vadende kl. 7 :) Jeg er så nervøs at jeg bevre og jeg har virkelig brug for det der toilet til min eksamens blære.

5 kommentarer:

Mille sagde ...

Uh, mig uden toilet før en eksamen ville være grimt på alle mulige og umulige måder - 'nuff said. Jeg giver dig stor credit fordi du kan gøre det! Det er da ellers en fancy farve!
Kan jeg evt. toppe Jeres dårlige badeværelse med et badeværelse, hvor bruser (dvs. verdens værste og mest tilkalkede bruser i verdens dummeste højde) og håndvask (for lav) er forbundne, og hvor rørene stopper (as in: ulækre ting kommer op af risten, og man står bogstavelig talt i vand til anklerne) omkring 2 gange årligt?

Mille
MySplashOfColour.blogspot.com

Linebinevaskemaskine sagde ...

jeg needer et toilet når jeg nærmer mig eksamen ;) bvdr snask om anklerne, du vinder :) vores grønne interiør er vist mere sjældent end kønt ;)

heidi sagde ...

Jeg synes bestemt der er en vis charme over den grønne farve - kan man ikke med lidt god vilje kalde den lime-grøn-ish - det er jo højeste mode?
Pøj-pøj med eksamen uden toilet - håber i kan låne et i nærheden!

Linebinevaskemaskine sagde ...

Heidi: hehe, det er meget lidt limegrønt ;) og så er både toilet og vask revnet.
Tak skal du ha :) uha skolen har heldigvis mange toiletter!

Lise Søgaard sagde ...

Jeg har også netop skulle gennemleve et par dage uden toilet og bad. Man føler sig lidt dum, når man går ud på badeværelset for at tisse og opdager, at toilettet ikke er der - Panik! Så er det godt med gode naboer, som gerne låner nøglen ud;) MEN det var det hele værd. Jeg har netop været ude at købe masser af lækkert "udstyr" til badeværelset fra Zone. Jeg ELSKer simpelthen mit nye badeværelse! :D

Send en kommentar