Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

lørdag den 14. maj 2011

Efter-efter madbloggertræf hos Camilla

Der blev holdt før-madbloggertræf hos MissMuffin, efter-madbloggertræf hos mig og nu blev det til efter-efter madbloggertræf hos Camilla fra Coco & Co :) Det var fantastisk hyggeligt som altid og der blev luftet lidt frustrationer over den ufrivillige blogpause pga. tekniske problemer.

Der blev taget godt imod os af søde Coco, der bestemt var glad for at vi kom kun for at besøge hende

 Det fine dækkede bord (og Bittens zombihænder)

 Der blev sørget rigtig godt for os, med en dejlig frisk velkomstdrink med friske jordbær i :)

 Jeg har virkelig et crush på Camillas fine grønne Bistro tallerkner fra Pillivuyt. Åhrr! de er fantastisk flotte med den guldkant.

Bitten der står og ser yndig ud med sit nye hår der er fuld af rendyrket awesomeness.

! den er så fin !

 Coco på lur. Læg mærke til min røde Santa Maria pose fra madbloggertræffet i baggrunden ;) jeg elsker dem simpelthen! de er så praktiske og holdbare :)

Aftenes menu stod på soyastegt andebryst med hoisinsauce & Stegte ris med asparages og bacon. Opskriften kan du finde lige her! suk den skål!


 Det smagte virkelig skønt det hele :) det er noget jeg helt bestemt selv skal prøve af.

Desserten, der var rabarber kompot med nødde marengs, vanilleis og rabarbersirup, stod Sabina for. Hun var selv langt fra tilfreds ;) Desserten havde et meget kraftigt twist ingefær selvom hun havde halveret mængden. Jeg er ikke god til ingefær, så jeg troede faktisk et øjelik at hun ville tage livet af mig ;) Marengs dutterne og sirupen smagte virkelig godt og jeg er sikker på at kompotten også er god med noget mindre ingefær i.

 Resterne fra Sabina tallerken ;)

Mig og Bitten havde købt søde babystrømper i værtindegave :) aldrig, aldrig, aldrig gå ind i H&M's baby afdeling med mindre det er stærk nødvendigt! Billedet er tyvstjålet hos camilla. 

Det var en rigtig hyggelig aften med god mad og genialt selskab :) der blev fnist i stor stil, specielt da "nogen" skulle bruge en iskugle ske ;)

4 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Hallloooo, den iskugleske var sq ik for almindelige mennesker!
Dumme is-ske!
Desserten var noget møg!
Fortryder at jeg ikke fulgte min første indskydelse med helt at droppe ingefæren, for så havde det været en fin dessert!

Anonym sagde ...

Jeg er da bare "lidt" misundelig på jeres lille klub - hvor I hygge jer. Kan I ikke flytter herned ad i stedet for? ;-)

Mange hilsner
Birthe

Camilla sagde ...

Hej Line,

tak for sidst, det var hyggeligt som altid.

Sikke nogle gode billeder du har taget, og sikke sød Coco ser ud på dem :o)

Jeg er glad for at du kunne lide mine tallerkener, jeg elsker dem også selv, men bruger dem desværre lidt for sjældent!

knus
Camilla

Linebinevaskemaskine sagde ...

MissMuffin: Det var MissMuffin live i køkkenet ;) det var næsten som at se Spise med Price. Op på desserthesten igen :) den havde været skøn elles.

Birthe: det er ogdå rigtig hyggeligt :) ahhhr, det er måske lidt langt :D men du er altid velkommen heroppe :)

Camilla: Coco er en fantastisk dejlig og tosset hund ;) tro mig, je har også nogle knap så søde billeder. Dine tallerkner er så flotte :o

Send en kommentar