Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

tirsdag den 3. maj 2011

Rivegilde i Salling

Efter at have læst hos MissMuffin at Salling har rivegilde lige nu (alting går min næse forbi lige pt) blev jeg nød til at tage en tage et kig når nu hun flasher så lækre ting. Bare sådan et lille kig. Det skulle jeg aldrig have gjort! føj der var mange mennesker! Jeg mener selv at jeg har en ret høj "gud-hvor-er-her-mange-mennesker-men jeg-er-kold-som-jordbæris" tærskel, men det var lidt voldsomt. mennesker, sko, børn og gule poser i et stort vivar. Jeg hørte også lidt historier om at folk var kommet op at slåes flere gange i løbet af dagen og og trøjer der var blevet revet i stykker fordi der var flere der ville have den sammen. Godt nok var der billige ting, meeen! ;) jeg holdte mig til de lidt mere uskyldige tilbud, hvor jeg ihvertfald ikke risikerede liv og lemmer. Ahr måske lidt med skoene :)

Jeg nappede de her fine sko i sort læder med hjem :) jeg har bildt mig selv ind at jeg mangler et par pænere sko, der er rimelig behagelige, men nu må vi se hvordan de arter sig når de kommer i brug.

De lidt mindre køb blev til en pose Quinoamüsli fra Urtekram til 15 kr, en monster ananas til 15 kr og en pakke Tainori 66% fra Valrhona til 25 kr. Er der nogen af jer der har smagt chokoladen? jeg er til mørk, lidt syrlige chokolade så jeg satser på det er en vinder :)

Jeg kan ikke udelukke at jeg måske sniger mig ind i Salling igen i løbet af ugen hvis jeg kan at der ikke er voldsomt mange mennesker ;)

5 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Haha, jeg vidste du blev nød til at ta derind- men du faldt ikke for ham Meyer?

Linebinevaskemaskine sagde ...

MissMuffin: jeg kunne jo ikke lade være når nu du reklamerede for det ;) jeg er ikke så vild med ham Meyer der tror jeg :) jeg havde lidt kig på blomme siruppen i den pæne flaske men jeg blev enig med mig selv om at det var dyrt og at jeg kan lave det bedre selv ;) men måske jeg kigger derind igen om en lille times tid. måske det er mere spændende i dag :D

Anonym sagde ...

Uhh ha.. Skøn mørk chokolade! Den er absolut skøn!
Kærligst Lea

Anonym sagde ...

Jeg har ikke været derinde endnu, men jeg skal helt klart ind efter 6 mini summerbird flødeboller til 34 kr. samt 3 dåser Bülow lakrids til 100 kr!

Linebinevaskemaskine sagde ...

Lea: Valrhona plejer at vide hvad de laver ;) jeg har kigget på den chokolade hele dagen nu og tror snart den må lade livet :)

Ida: Jeg sneg mig derind i dag og det er blevet lidt bedre med mennesker :) de har forresten både Bülow lakrids der udenfor ved det fancy chokolade og inde selv salling super. bare hvis du ikke kan finde de varianter du vil have foran ved chokoladen :)

Send en kommentar