Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

tirsdag den 10. maj 2011

Super Brian

Det er ikke nogen hemmelighed i vores omgangskreds, at gadgets her har en lidt anden betydning end normalt ;) vi snakker professionelle popcornsmaskiner og ja nu også en slush ice maskine ;)

 Da vi var ude hos nogle venner for at se Super Brians boksekamp (jeg kom for at grille ;)) havde de købt sådan en lille sag her til at afprøve om aftenen. Mmmm Slush ice! Det var altså lidt sjovt :)

 Almost slush!

 Jeg var ikke så meget for slush icen med cola, men den med jordbær/hyldeblomst var tilgengæld rigtig god :)
Please feed me slush ice!

Selvom jeg ikke gider se boksning, kunne jeg ikke helt lade være med at kigge lidt ud af øjenkrogen under kampen. Det var lidt ligesom at se en Saw film.. Uf! jeg fik ondt i maven over at se det, men det var nu meget spændende alligevel :)

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeg er lidt misundelig - gadgets er fedt ;-)

MissMuffin sagde ...

Haha, hvor fedt:)
Når jeg engang får hus pg plads kommer vi til at drukne i den slags:)

Maria sagde ...

hahaha sejt, er da ret cool at eje sin egen!

Og forstår dig så evigt godt med boksning - forstår ikke hvorfor folk vil kigge på folk slåes?! Men det må jo være noget om det....

Linebinevaskemaskine sagde ...

Piske: jeg ville heller ikke have noget imod at have den ;) eeelsker gadgets!

MissMuffin: det var virkelig sjovt :) drengene skulle selvfølgelig have cola slushice med Morgan i ;) jeg elsker virkelig også hans fine popcornmaskine i glasbur.

Maria: Det er virkelig cool :) det er mere nice to have end need to have, meeeen ret fedt!
den her kamp var ret spændende fordi den jo var lidt speciel, men ellers siger det mig godt nok ikke ret meget.

Send en kommentar