Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

torsdag den 17. september 2009

Tøsehygge :)

Uh, har godt nok glædet mig til den her eftermiddag/aften længe :) Den ene af yndlingstøserne har lige haft fødselsdag, så det fejrede vi her i dag. Vi havde ikke som sådan planlagt noget, da det altid (og uden undtagelse) er vildt hyggeligt. Det var også dem jeg var i London med i år og Paris sidste år.
Vi havde ovenikøbet også sørget for gaver til hende hehe ;) hun fik en kasserolle fra OBH Nordica med indbygget si og en lilla butterfly dåseåbner fra Normann CPH. Hun blev MEGET glad :)
Fødseldags menu'en stod på hjemmelavet sushi til forret, wok til hovedret (alt maden blev pink da der var rødbede i) og hjemmelavede pandekager med vebbestrup is til dessert. Puuh hvor blev vi mætte, men hold op det var lækkert.
Fødselsdagsbarnet lavede det flotteste sushi til os med rejer, rødbede, agurk og gulerod :) Det var første gang jeg smagte sushi og det smagte faktisk ret godt selvom det lidt var "børne-sushi". Derudover er det også vildt flot med alle de farver!
Min første portion (efter jeg havde dappet soya ud over det hele)
Vores pandekage bjerg :) lavet og bagt af undertegnet selv, men underholdt af tøserne under hele processen. Tror måske vi tog munden lidt for fuld ved at doble opskiften op, men så har hun rester til i morgen. De blev virkelig gode selvom opskriften blev taget lidt på rutinen og der kom appelsinsodavand i :)

Vi afsluttede vores hyggeaften med at se "Hairspray" og vrikke lidt rundt til den. kan man andet en at blive glad :)
Nu er jeg godt brugt efter en tværfaglig skoledag og en dejlig aften. Jeg tror jeg vil kravle til køjs og se dyner, jeg har jo fri fra skole i morgen ;)

0 kommentarer:

Send en kommentar