Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

torsdag den 14. januar 2010

Eksamen..


Eksamen nærmere sig, nærmere bestemt klokken 8.30 i morgen, og føj jeg har det skidt. De oblikatoriske fortidsøgler og kvalmen har på det kraftigste indfundet sig. puuh, godt det lige slipper taget engang i mellem.
Jeg kan det jo godt? Jeg har læst meget.. altså jeg mener rigtig rigtig meget. Og når jeg sidder sammen med gruppen falder det hele på plads og vi kan have lange snakke om oddsratio, nulhypoteser, positivisme, RCT, quasi, validitet og jeg skal komme efter dig. Jeg kan mærke den onde, sorte klap komme snigende og tvivler på alt hvad jeg tænker og siger. Hvis jeg da overhovedet kan huske noget..
Nu må jeg bare spænde hjelmen og tage det i stiv arm, der er jo trods alt ikke nogen der er døde af det.. Nu må det godt blive i morgen så jeg kan få det ud af verden!
Jeg er forresten bestået den studieafsnitsopgave jeg dumpede, så yay! nu er den ude af verden :) God aften til jer alle og kryds gerne alt hvad der krydses kan mellem 8.30 og 9.

3 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Held og lykke, knæk og bræk, god fornøjelse og hvad det nu hedder!

Og husk - hvis det går af helvede til, så kast op på censor og besvim midt under eksamenen! :-D

God weekend når du når så langt :-)

Anja sagde ...

Held og lykke <3 Skal tænke på dig!

Kathrine sagde ...

Held og lykke, håber det gik godt! :D

Send en kommentar