Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

lørdag den 17. marts 2012

Brød fra La Bontá



Imorgen tidlig kl 05.50 henter jeg de andre blogpiger og så drager vi ellers til Herning Messecenter. Vi skal nemlig ned til Foodexpo og snuse. Der vil være en masse fødevarerproducenter som helt sikkert vil have en masse spændende og inspirerende ting med :) Jeg tror at vi får en fantastisk hyggelig dag! Jeg har hørt rigtig meget godt om Foodexpo, så jeg glæder mig. Ikke mindst til at madnørde med blogpigerne en hel dag.

I dag har vi spist morgenmad ude på gården hos mine forældre. For en uge siden købte jeg nemlig et Downtown til La Bontá.

Vi fik:
- 1 Hvedeflute
- 1 Hvedeflute med citronpeber
- 1 Maltflute
- 1 La Bontá brød
- 1 Maltbrød

Til den nette sum af 59 kr :) Vi smagte på La Bontá brødet og maltbrødet og de smagte begge to helt fantastisk med koldt smør på. Dejlig saftig krumme med et godt bid og en lækker sprød skorpe. Det er noget helt andet end det papbrød man normalt kan købe hos bageren.
Der høre også en sød lille cafe med til bageriet hvor der kan købes små kander med stempelkandekaffe mm. Stemningen er rar, betjeningen er sød og kvalitet og smag helt i top :) Jeg kunne snildt finde på at købe både kage og brød der igen.

0 kommentarer:

Send en kommentar