Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

onsdag den 7. marts 2012

Nyt guldur ;)

Jeg har været så heldig at få et ur fra de søde mennesker hos Urkompagniet. Jeg er virkelig en svag sjæl når det kommer til ure og jeg har altid haft et eller andet svagt punkt for dem :) Jeg tror jeg har det fra min far. For mig er det virkelig et funktionelt smykke der kan peppe hverdagstøj op eller dæmpe tøj du føler dig lidt for fin og højtidelig i. Jeg elsker at have mange ure at skifte med alt efter mit humør og tøj. Jeg elsker både bling og ure med knap så meget bling på :) Så er der lidt at vælge imellem.

Jeg er mest til guld, så valget faldt på et Casio classic i double guld. Det er ikke alt for kraftigt og føles let og rart at have på.



Det er retro på den søde og ikke overvældende grimme måde :) det er diskret og feminint uden at det bliver alt for pyntet. Meget elegant faktisk og jeg kan sagtens bruge det til hverdag i og "i byen". Hvis man ikke er så kedelig som mig, kan det også fået med lillasort og turkis skive. Jeg er så kedelig og guld går til det hele ;)

4 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Det perfekte hverdagsur:) Jeg er vild med det!

Louise sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Louise sagde ...

Line, vi skal prøve at lave sådan en tarte tatin, som Gordon Ramsay laver i F Word. Måske med ananas og rom istedet?

Louise sagde ...

Uuuh og eclair's :D

Send en kommentar