Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

torsdag den 22. marts 2012

Chokolat-Hvid med Latte Macchiato

Godmorgen :)

Jeg blev lidt småforelsket til Foodexpo 2012. Nemlig i denne hvide chokoladecreme med Latte Macchiato. Og flere andre varianter, men først og fremmest den her.

Den er blød, sød og lækkere med en snert af espresso og knas! og cremet! åh så cremet :)
Jeg købte den hos Sorgenfri Specialiteters stand :) men du kan også købe den lige her hvis du mangler sådan et lækkert glas. Den kan også købes i Fru Ronne, hvis du er i Aalborgområdet.

Det smager eminent på knækbrød og jeg kunne forestille mig at det ville smagte fantastisk på hjemmebagt maltbrød! eller ristet rugbrød!

Det er voksen "nutella" og Daniel skal bare holde fingrene fra det ;) Han værdsætter det slet ikke nok. 
   Der var desværre ikke flere af den hvide med pistage, den ville jeg godt have haft et glas af! Æv!

4 kommentarer:

MissMuffin sagde ...

Åha, jeg må li forbi Fru Ronne og kigge, for måske man ku være så heldig at hun har et glas på lager til mig. Den smagte virkeligt lækkert, også selvom jeg ikke kan li kaffe!

heidi sagde ...

De ser fantastisk lækre ud - jeg er bange for jeg nok er nød til lige at prøve at bestille lidt derfra...

Anonym sagde ...

De har fantastiske produkter. Jeg har kendt Kim og Gitte siden jeg var lille og de har altså de lækreste ting.
Har en idé om at jeg skal prøve den hvide chokolade med jordbær :-)

Kærligst Lea

Linebinevaskemaskine sagde ...

MissMuffin: Du blvier nødt til det ;) jeg mener at jeg så dem sidst jeg var derinde. Jeg kan heller ikke lide kaffe, men den her smager så skønt på mørkt brød!

Heidi: Fragten er vist endda ret billig :) og så har de jo masse spændende ting.

Lea: Så må du sige til dem at det smager absolut fantastisk :) De har nemlig nogle rigtig lækre ting. Jeg har virkleig set mig varm på den pistage ;) Jordbæren var ikke lige mig, men MissMuffin var ret vild med den!

Send en kommentar