Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

mandag den 21. januar 2013

Opdatering på grunden

Det ville da være lidt vildledende at kalde det hus update, i betragtning af at vi ikke har det der bare ligner begyndelsen på et hus endnu. Desværre! Vi ved stadig ikke hvornår vi får en indflytningsdato og der er utrolig frustrerende. Det eneste vi ved er stadig "sidst maj-først juni", men det er jeg også begyndt at tvivle lidt på. Vi må se! I kan de det mindste lige få et par billeder af hvordan der så ud derude i går.

huscompagniet, nybyggeri, hus, byg, midgården
Nogle af de andre grunde i kvarteret

huscompagniet, nybyggeri, hus, byg, midgården
Her er så status på vores grund. De er stadigvæk kun igang med byggemodningen under al sneen :(

4 kommentarer:

Helle sagde ...

:( er bare så ked af det, på jeres vegne. Kan virkelig godt forstå, at du ikke synes det er sjovt mere.
Kan det trøste, at det, der tager længst tid, er jordarbejdet - med alle rør og ledninger? Og når først fundamentet er lagt, så kan det gå rygende stærkt - selvom det kan være svært at tro.

Louise sagde ...

Det er noget øv! :(

Men jeg har en ret savle-værdig fødselsdags/indflytter gave, som du kan se frem til!

Monsterscircus sagde ...

Ih det var da utroligt træls! Håber snart at vejret bliver bedre, så der kan komme gang i processen igen!!! Ha en dejlig ue og held og lykke med dårskaben, er spændt på at se, hvad du får tryllet frem!

Linebinevaskemaskine sagde ...

Helle: jeg har godt hørt at det går stærk når de arbejder "over jorden" :) jeg håber!

Louise: Det glæder jeg mig til! :D

Monstercircus: Meget :( jeg har hørt fra kommende naboer, at der skulle være lidt gang i den derude nu!

Send en kommentar