Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

torsdag den 7. juni 2012

Cupcake carrier, endelig!

cupcake carrier, cupcake transport
Jeg har længe, rigtig længe, ønsket mig en transportmulighed til mine cupcakes mm. men ofte koster de et slag i ansigtet. I sidste uge faldt jeg så over denne "cupcake carrier" i Panduro i Aalborg Storcenter, til 149 kr :) Den er fra Funktion.
 Der skulle ikke meget overtalelse til og ja, nu har den allerede været i brug på Daniels "grundlæggende lederuddannelse".

 Der kan være 24 cupcakes deri og det dækker mit behov for transport rimelig godt.

Der er faktisk også rimelig god plads i højden + at hele baduljen kan være i køleskabet når den er samlet.

Den nederste del er i stål og kan bruges som en ekstra muffinplade :) Den skal jeg nok blive glad for!

12 kommentarer:

by Busk sagde ...

Nøj den er genial og ok pris må man sige :-)

Anonym sagde ...

Nej, hvor er den smart, total bentley transport til muffins! Også er der endda god plads til de pyntede kage med toppings! Den skal da anskaffes, tak for tippet.

Camilla sagde ...

Nøj hvor smart! Tror det skal være min gave til mig selv efter eksamen ;)

Tak for en god blog forresten - jeg nyder at læse med :)

Malene uden R sagde ...

Sikke en fantastisk opfindelse!
Ja den har sikkert været på markedet længe, men har endnu ikke set den i en dobbeltdækker-model :)

Pernille sagde ...

Ej! Såen 'en vil jeg også have :P

Lene's kage-design sagde ...

Den var smart :)

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

rigtig praktisk - sådan én har jeg ikke set før! Klart anvendelig ...

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

ps: Savner altså billedet af Pixie når man lige kommer herind:-)

jjj sagde ...

Ja hvorfor pixie kommet af...
Du må godt teste den herud til mig....

Piskeriset sagde ...

Det er ret smart, at den kan 'stables'. Jeg har også en cupcake-transporter, men her kan man vende en tynd form i bunden, så der enten kan være 12 store eller 24 mindre cupcakes. Jeg har dog mest brugt den helt uden cupcakes (man kan også tage den tynde form ud) og i stedet båret bradepandekager i den :-)

Anonym sagde ...

Fancy kage-gadget! Sådan én har jeg manglet længe, da jeg altid undgår at tage cupcakes med på arbejdet, da det hurtigt bliver besværligt eller grisset, hvis man skal medbringe flere end 12 stk. Tak for tippet :-)
/Helle

Linebinevaskemaskine sagde ...

By Busk: lige præcis :) prisen er helt fin

Monstercircus: meget! den kan du ikke undvære :)

Camilla: det er da en perfekt eksamensgave, til sig selv :) jo tak, og tak fordu du har lydt til at læse med

Malene: jeg har også kun set den til et enkelt lag


Lene: rigtig meget :) jeg er så glad for den

Pernille: Jeg tænkte det nok ;)

Tante Sød: den er super praktisk :) med lidt god vilje kan den sikkert også bruges til runde, store kager. Pixi er tilbage ;) hun kiggede forurettet på mig hele aftenen.

Kunstnerkram: Så er hun tilbage ;) haha jeg må tage på danmarksturne med den

Piske: Din lyder også smart :) jeg tror jeg bliver rigtig glad for at der kan være 24 t

loquacioslily: Ja ikke ;) så er der ikke flere undskyldninger for ikke at tage cupcakes med :D

Send en kommentar