Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

lørdag den 23. juni 2012

Lidt lækkert fra Fru Ronne

Glædelig weekend :) Jeg troede faktisk lige et øjeblik at vejret ville blive nogenlunde okay her til Sankt Hans, meeen det ser nu noget vådt ud.

Jeg var en rigtig mod og levede livet lidt på kanten ;) Jeg gik nemlig ind i Fru Ronne helt alene! dvs. uden nogen til at sige "nej, det mangler du ikke", men jeg blev jo nødt til at købe en gave. Som sagt tror jeg aldrig at jeg har været derinde uden at købe noget med hjem og det blev heller ikke denne gang :) Der er simpelthen så mange fantastisk lækre ting derinde. Jeg kunne dog styre mig sådan rimeligt! Nu købte jeg selvfølgelig også en rigtig lækker gave derinde, så jeg fik en del ting med hjem, selvom de fleste ikke var til mig.

Jeg fandt som sagt et par ting alligevel ;) Jeg købte to bøtter instant kaffe fra Dreamy bean. En med french vanilla og en med orange mocha. Jeg regner med at de skal bruges i iskaffe og ice blends.

Jeg fik også købt denne lækre paradisæblesirup fra Samsø Landkøkken! Den smager rigtig skønt og sommerligt. Jeg glæder mig til at bruge den over salater, yoghurt, i dressing og på pandekager :) mums

Gaven jeg købte blev givet i går til en fødselsdag hos en veninde. Jeg havde desværre en vagt fra 7.30-19.30, så jeg kom senere end de andre, men der var heldigvis gemt noget rigtig godt mad til mig :) Jeg fik også købt nogle ret rare ting hvis jeg selv skal sige det. En dåse LØV teHindbærmandler fra Aalborg chokoladen og rød peber/mandel paté/pasta.

4 kommentarer:

Bitten sagde ...

Jeg har smagt en "rigtig" kaffe (ikke-instant) fra de der Dreamy Bean, og den var i hvert fald lækker. Så jeg kommer lige forbi og smager en af dine i den nærmeste fremtid ;) Har nemlig selv overvejet at investere. Og nu jeg er hos dig, kan jeg jo også lige få en smagsprøve af din sirup.
Mvh Hende den Krævende.

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

sikke lækkerier - lyder spændende de to kaffe og jeg er vild med produkterne fra Samsø Landkøkken...

Pernille sagde ...

Ikke dårligt!

Linebinevaskemaskine sagde ...

Hende den krævende: Du er hermed inviteret til kaffesmagning :) så kan du vurdere selv. Sirup kan vi også godt finde ud af ;)

Tante sød: Jeg elsker den butik :) så mange skønne ting! samsø landkøkken laver nemlig nogle rigtig dejligt ting.

Pernille: Not bad at all!

Send en kommentar