Mad med hjertet - Hvad banker dit hjerte for?

lørdag den 30. juni 2012

I dag var Pixi styg lige fra morgenstunden af..

Der virkede til at det blev frygtelig tidligt lyst i dag og Pixi ville bare ikke sove! hun skrattede på døren til hendes lille telt i evigheder og forlangte at komme ud. Ikke bare ud fra teltet, men helt ud. Ud i det meget våde græs! Jeg fortalte hende pænt (bestemt) at hun skulle sove, men Daniel, blød som han er, forbarmede sig. Tænk nu hvis hun virkelig skulle tisse? nej! Det var 100% rendyrket styghed, men det var to mod en så vi måtte stå op.

I får lige en ordentlig omgang Pixispam

"Triumf! jeg fik narret dem til at stå op og tage mig med udenfor"

 To stykker legetøj - what to do! Den ene piver virkelig højt, men den anden kan trille rigtig langt!

Det blev bolden der vandt

Men så igen.. Godt nok kan den trille helt fantastisk men den er ikke nogen pivefant. Stygheden stiger lige et par trin! "Must have pivefant!"

My precious

80% styg

Det er alligevel lidt hårdt at løbe sådan rundt 

Der powernappes lige i 1 1/2 minut. Det er trods alt tidligt! (host, så må vi andre bare lide)

Fornyet energi og hvem kan stå for en fin rød skovl. Powernaps er virkelig effektive og booster stygheden!

100% pure styghed!! hverken mere eller mindre - intet over, intet under!

10 kommentarer:

Camilla sagde ...

Hvor er hun nuttet, og meget frisk ;o) Jeg havde til gengæld en hund der ville ud kl 4 i nat! Det er mega træls!! Jeg prøvede ihærdigt at ignorere hende, da hun stod ovre ved Mike og peb, men han hørte INTET, så måtte jeg jo ud!

Anonym sagde ...

Hvor er hun sej, at ikke, at hun opfører sig stygt, men hun er da ikke til at stå for :-) der er altid noget at se til når man har en hund, håber du opfører sig pænt resten af weekenden

Malene uden R sagde ...

Ååååh hun er da slet ikke til at stå for! :) Elsker Pixi-spam :)

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

jeg er vild med den hund! Lige da jeg læste overskriften synes jeg der stod at hun var syg lige fra morgenstunden!! Tydeligt IKKE! Heldigvis...

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

80 % styg, men 100 % fluffy og dejlig :) Sikke skønne billeder Line... DEJLIGE VUFFER!!

Pernille sagde ...

haha hun' da fin! :D

Louise sagde ...

Årrrh Pixen! :D

Jeg har forresten købt to kæmpe ko underben hos foderland, da jeg skulle give mikkel en værtindegave. det blev aflyst.
Tror du Pixi vil have et? Fie gider ikke, det er for stort.

Anonym sagde ...

Sidste billede - hvad sagde det lyse gulvtæppe -og hende, der skulle rense det?!
Kan du ikke udvikle en hundesut, så I kan få jeres morgensøvn!
Elsebeth

Amalie sagde ...

ÅHH hvor er hun bare sød.
Der gav du mig lige et smil på læben :)

Linebinevaskemaskine sagde ...

Camilla: Hun er fuld af pep :D åhr øv! ja de mænd er "vil døve" engang i mellem!

Monstercircus: Hun er temmelig nuttet, så hun er svær at blive sur på ;) hun skulle heldigvis bare lige dampe lidt af og var eksemplarisk resten af weekenden.

Malene: Hun har lidt nuttetfaktor ;)

Kristine: 100% dejlig vuffer :D hun glæder sig til at chillum er på dupperne igen

Tante sød: Haha nej heldigvis ikke! :)

Pernille: ja ikke ;)

Louise: hun vil elske det :) og mon ikke fie spiser det andet, bare så pixi ikke får det :P

Anonym: Nu er både gulvtæppe og ejer vant til en håndfuld dagpleje børn, så en 5 kg hund med en smule vand på poterne gør hverken fra eller til.
Ork hun var sød resten af weekenden, så det bliver vist ikke nødvendigt.

Amalie: Det er hun bestemt :) dejligt at vi kan sprede smil :D

Send en kommentar